Mavi Fikirler

MEDYA PLANLAMA VE SATIN ALMA

Anasayfa » MEDYA PLANLAMA VE SATIN ALMA

Kendi içinde pek çok metriği barındıran medya planlama ve satınalma süreci son derece titiz bir yönetim gerektirir ve şu hususlar üzerinde durulmalıdır.

  • Markanın hedef kitlesi
  • Reklamın/kampanyanın amacı
  • Reklamın/kampanyanın içeriği
  • İçeriğin yayınlanma süresi
  • Reklamı/kampanyayı hedef kitleye ulaştıracak kitle iletişim araçları
  • Aynı şekilde medya planlama ve satın alma çalışmaları; analiz, hedef kitle belirleme, zaman ve platform oluşturma, bütçe planı ve son olarak geri dönüşüm değerlendirme aşamalarını kapsamalıdır.

Basılı ve görsel medya mecralarında kurumsal lansman stratejinize uygun marka imajını ve hedef kitleyi önceleyen planlamalarımızda, alanında uzman medya planlama ve satın alma ekibimizle aşağıdaki mecralarda profesyonel hizmet vermekteyiz

ULUSAL VE YEREL TV VE RADYOLAR:

  • Reklam içeriği için sesli ve görsel çekim ve prodüksiyon hizmetinin verilmesi
  • Bant ve kuşak reklam filmlerinin hazırlanması
  • Planlanan ulusal tv ve radyolarda hedef kitleye yönelik yayın saati planlaması ve satın almasının yapılması
  • Tv ve Radyo programları özel sponsorluk çalışmalarının yapılması
  • Raporların değerlendirilmesi

ULUSAL VE YEREL GAZETE DERGİ VE DİĞER BASILI MATERYALLER

  • Tanıtım içeriği görsel ve grafik tasarım çalışmalarının yapılması
  • İlgili dergi ve gazeteler ile planlama ve satınalma çalışması
  • Reklam çalışmasının basılı mecralarda yayımı
  • Yayım sonrası raporlama ve değerlendirilmesi

ULUSAL VE YEREL İNTERNET SİTELERİ

  • Yerel haber siteleri, ulusal haber -medya platformları ve portaller başta olmak üzere trafiği ve takipçi kitlesi belli olan internet sitelerinde banner reklam, video reklamı , blog yazımı, ve haber nitelikli makale içerik yayını hizmeti için gerekli materyallerin hazırlanması
  • Belirlenen internet mecralarında yayının sağlanması
  • Takip, raporlama ve değerlendirilmesi

SOSYAL MEDYA VE DİĞER DİJİTAL MECRALAR

  • Firmaya ait Facebook,Twitter,G+, Pinterest, StumbleUpon vb.. hesaplarını açılıp yönetilmesi
  • Sözkonusu Mecralarda günlük haber,metin ve görsel içeriklerin paylaşımı
  • Firma takipçi ve paylaşımcılarının sayısını tetikleyecek, kampanya süreci yönetimi.
  • Sosyal Medya Ağları içinde belli zaman aralığındaki  hareket ve gelişimlerin analiz edilmesi
  • Sosyal ağlardaki hesaplarının  firmanın web sitesi ile olan uyumunun kontrolü ve  Optimizasyonu
  • Sosyal Medya üzerindeki , skin ve tasarım çalışmaları
  • Mevcut Sosyal medya araçlarının denetimi
  • Facebook Reklamcılığı
  • Hedef Odaklı-Niş Trafik arttırımı
  • Web sitenizin Sosyal medya optimizasyonu
  • Müşteriye özel raporlama ve sunum